تحقیق, مقاله, پایان نامه, پروژه های حقوقی, اقدام پژوهی, مبانی نظری و ادبیات پژوهش
آخرین محصولات فروشگاه
محبوبترین محصولات
ماردین ماردین ماردین ماردین ماردین ماردین

اطلاعیه فروشگاه

همه محصولات فروشگاه بصورت فایل word با قابلیت ویرایش در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. برای سهولت در دستیابی به موضوع مورد نظر از قسمت دسته بندی محصولات و یا جستجوگر سایت استفاده کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از طریق پشتیبانی فروشگاه و یا ایمیل payannameh@chmail.ir در 24 ساعت شبانه روز با ما در ارتباط باشید. ارتباط تلگرامی از طریق mardinfile@

مبانی نظری و پیشینه تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه تبلیغات اینترنتی مبانی نظری و پیشینه تبلیغات اینترنتی 50 صفحه همراه با منابع تبليغات و اطلاع رساني در كسب و كار امروز، به جزئي لاينفك در واحدهاي اقتصادي مبدل شده؛ به گونه ­اي كه بقا و تداوم هر تجارتي تا حدود زيادي به موفقيت و يا عدم موفقيت فعاليت­ هاي اطلاع رساني، بازاريابي، بازارسازي و تبليغاتي محصولات آن واحد بستگي دارد (ربیعی و همکاران، 1390). تبليغات يعني برنامه­ ريزي و مفهوم برنامه ­ريزي؛ ي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه بیمه‌ های اتکایی

مبانی نظری و پیشینه بیمه‌ های اتکایی مبانی نظری و پیشینه بیمه‌ های اتکایی 60 صفحه همراه با منابع در جهان امروز صنعت بیمه از تکنولوژی واحد و یکنواختی برخوردار است. به لحاظ وجود سیستم اتکایی که برای هر شرکت بیمه ضرورت دارد، کلیه اطلاعات فنی و روش ­های امروزی صدور و خسارت از یک شرکت به شرکت دیگر و به همین ترتیب و با سرعت به همه شرکت­ های بیمه که در عرصه بین ­المللی فعالیت دارند، انتقال می­ یابد. در این ­صورت ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه بلوغ سازمانی

مبانی نظری و پیشینه بلوغ سازمانی مبانی نظری و پیشینه بلوغ سازمانی 27 صفحه همراه با منابع به تازگی مفهومی جدید در مبانی نظری مدیریت مطرح شده است که از آن به بلوغ سازمانی یاد می‌کنند. بلوغ سازمانی بسان خط‌کشی است که اقدامات و فرآیند‌های سازمانی را سنجیده و در سطوح مختلف دسته‌بندی می‌کند. این سطوح در واقع منشور راهنمایی را می‌ماند که سازمان‌ها را در رتبه‌بندی فرآیندهای مهم کاری یاری می&zwnj ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه برنامه ريزي استراتژیک

مبانی نظری و پیشینه برنامه ريزي استراتژیک مبانی نظری و پیشینه برنامه ­ريزي استراتژیک 45 صفحه همراه با منابع يكي از روش ­هاي شناسايي ماهيت برنامه ­ريزي استراتژیک بررسي تفاوت آن با ساير روش ­هاي برنامه ­ريزي است. امروزه در سازمان ­هاي پيشرفته و در سطوح مختلف سازمان ­ها، برنامه ­ريزي به سه صورت اساسي برنامه ­ريزي استراتژیک، برنامه ­ريزي ترفندي[1] و برنامه ­ريزي عملياتي[2] به شرح زير جلوه گ ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی 21 صفحه همراه با منابع تعریف بازاریابی از نظر کاتلر، برجسته ترین صاحب نظر علم بازاریابی، بازاریابی فرآیندی مدیریتی-اجتماعی است که بوسیله آن افراد و گروه ها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می کنند. تعریف فوق در برگیرنده هفت اصطلاح مهم می باشد که عبارتند از : نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، م ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی

مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی 60 صفحه همراه با منابع در دنياي رقابتي امروز، سازمان‌ها به منظور بقاي خود نياز به استفاده از فنون بازاريابي و نيز تحقيقات تخصصي بازاريابي دارند. بررسی‌ ها نشان داده است كه ناموفق بودن شرکت‌ ها از ناتواني آن‌ها در بهره گيري از فنون بازاريابي نشأت می‌گیرد. اين شرکت‌ها تحولات بازار و تغييرات الگوي مصرف مشتريان را ناديده می‌گر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه آموزش كاركنان

مبانی نظری و پیشینه آموزش كاركنان مبانی نظری و پیشینه آموزش كاركنان 30 صفحه همراه با منابع با توجه به دگرگوني سريع و پرشتاب دانش و معلومات بشري، همه چيز به شدت در حال تغيير و تحول است. سازمان ها به عنوان يك سيستم باز با محيط خود در تعامل قرار دارند و براي تداوم حيات خود نيازمند پاسخ گویي به تغييرات محيطي مي باشند. از آن جا كه منابع انساني مهم‏ترين عامل و محور در سازمان ها محسوب مي گردد، تجهيز و آماده سازي منابع انساني براي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه اثربخشی سازمانی

مبانی نظری و پیشینه اثربخشی سازمانی مبانی نظری و پیشینه اثربخشی سازمانی 30 صفحه همراه با منابع مفهوم اثربخشی اثر بخشی سازمانی یک مفهوم واحد و منفرد نیست؛ بلکه موضوعی بسیار پیچیده است که مشتمل بر ترجیحات و انتظارات متفاوتی می باشد. اثر بخشی سازمانی روشی است که سازمان ها، چگونگی تحقق موفقیت آمیز مأموریت هایشان را از طریق راهبرد های سازمانی، مورد ارزیابی قرار می دهند. به عبارت ساده تر، اثر بخشی سازمانی معمولا در قالب میزان یا درجه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه ظرفیت جذب دانش

مبانی نظری و پیشینه ظرفیت جذب دانش مبانی نظری و پیشینه ظرفیت جذب دانش 50 صفحه همراه با منابع مقدمه: مزیت رقابتی سازمان ها بیش از آنکه وابسته به منابع فیزیکی آن ها باشد، به دانشی که در اختیار آن هاست بستگی دارد. خارج از مرزهای سازمانی منابعی از دانش وجود دارند که سازمان ها با بهره گیری از آن ها می توانند قابلیت های رقابتی خود را توسعه دهند یا قابلیت های نوینی را خلق کنند (Johannessen & Olsen, 2003). سازمان ها به نیروهای کار ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه رفتار شهروندی سازمانی

مبانی نظری و پیشینه رفتار شهروندی سازمانی مبانی نظری و پیشینه رفتار شهروندی سازمانی[1] 60 صفحه همراه با منابع در دنیای کنونی اکثر مدیران خواهان کارکنانی هستند که بیش از وظایف شرح شغل خود فعالیت کنند. آن ها به دنبال کارکنانی هستند که به فراسوی انتظارات می­ روند، به میل و خواست خود به رفتارهایی دست میزنند که جزء وظایف رسمی شغلی­ شان نیست (زارع،1383: 153). هنگامی که انسان در جامعه سازمانی قرار می­ گیرد انتظارات خاصی از وی بوج ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه مدیریت برند

مبانی نظری و پیشینه مدیریت برند مبانی نظری و پیشینه مدیریت برند 90 صفحه همراه با منابع دو پارادایم مدیریت برند: از سال 1985 به بعد دو پارادایم غالب در گستره مباحث مدیریت برند مطرح بوده است:یکی با ماهیت اثبات گرایانه[1]و دیگری با ماهیت ساختارگرایانه[2] یا تفسیری[3].در تصوری که پارادایم اثبات گرایانه از برند دارد،بازاریاب مالک و صاحب برند تلقی می شود و وی ارتباط با مصرف کننده /دریافت کننده منفعل را تحت کنترل خود دارد.در این پاراد ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه فرسودگي شغلی و حمايت شغلي

مبانی نظری و پیشینه فرسودگي شغلی و حمايت شغلي مبانی نظری و پیشینه فرسودگي شغلی و حمايت شغلي 27 صفحه همراه با منابع چهارچوب اين پژوهش پنداشتي بوده و برمبناي مفاهيم فرسودگي وحمايت شغلي پرستاران استوار شده است كه درراستاي آن مفاهيم  استرس شغلي، فرسودگي شغلي، عوامل موثر بر فرسودگي شغلي پرستاران ، پيامدهاي ناشي از فرسودگي شغلي، حمايت شغلي و ارتباط فرسودگي و حمايت شغلي مورد بحث و بررسي قرار مي گيرند. كلمه استرس از واژه لاتين "استرينجر"[1]& ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه روش های سنجش رضایت مشتری

مبانی نظری و پیشینه روش های سنجش رضایت مشتری مبانی نظری و پیشینه روش ­های سنجش رضایت مشتری 30 صفحه همراه با منابع به منظور سنجش رضایت مشتری می ­توان از مدل ­های مختلفی استفاده نمود بر اساس نوعی تقسیم بندی که مورد توافق سباستین پافرات[1] و همکارانش، توپر و هامبورگ رودولف[2] (1995) است مدل­ های سنجش به دو نوع عینی و ذهنی تقسیم بندی می­ شوند. مدل ­های عینی بر اساس این ایده می­ باشند که رضایت مشتری از طریق شاخص & ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه دانش مداری سازمان

مبانی نظری و پیشینه دانش مداری سازمان مبانی نظری و پیشینه دانش مداری سازمان 35 صفحه همراه با منابع ما در عصر شگفت ‌انگيزي به سر مي‌بريم که انفجار دانش ناميده مي‌شود. رشد دانش در سال‌هاي اخير بسيار سريع بوده به گونه‌اي که در قرن بيستم، 80 درصد يافته‌هاي فناوري ونیز 90 درصد تمام دانش‌ها و اطلاعات فني، در جهان توليد شده است و هر پنج سال و نيم، حجم دانش دو برابر مي‌شود (افرازه، 1384: 1). اين در ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه خصوصی سازی بیمه

مبانی نظری و پیشینه خصوصی سازی بیمه مبانی نظری و پیشینه خصوصی سازی بیمه 39 صفحه همراه با منابع عوامل مختلفی چون افزايش در آمد های نفتی و برخی گرايش های تاريخی در دهه 50 ه. ش و سپس وقوع انقلاب اسلامی و جنگ تحميلی در دهه 60 ه. ش موجب دولتی شدن اقتصاد ايران گرديدند. به طوری که اواخر دهه 50 و دهه 60 ه. ش عملاً طراحی، تنظيم وکنترل مسائل مربوط به توليد، توزيع، تجارت و قيمت گذاری اکثر کالاها و خدمات در حوزه مديريتی دولت قرار&n ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه جو سازمانی

مبانی نظری و پیشینه جو سازمانی مبانی نظری و پیشینه جو سازمانی 29 صفحه همراه با منابع ازجمله مباحثی که در ادبیات مدیریت به میزان زیادی موردبحث و جدل بوده و در حد محدودی مورد شناخت قرارگرفته جوسازمانی است. گرچه پژوهش‌های مرتبط با جوسازمانی و تلاش برای تدوین و تبیین قابل‌قبول از حداقل 50 سال قبل آغازشده است. ادبیات ناظر بر جوسازمانی، به اعتقاد دنیسون[1] (1996)، ریشه در نظریه میدانی کرت لوین (1951) دارد. این نظریه به ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه بهره وري

مبانی نظری و پیشینه بهره وري مبانی نظری و پیشینه بهره ­وري 28 صفحه همراه با منابع يکي از اهداف هر سازمان، دست ­يابي به بهره ­وري است. براي رسيدن به اين هدف، راهي جز توسل به نوعي ديدگاه سيستمي، بومي و کاربردي وجود ندارد. موفقيت ­هاي چشمگير دهه­ ي اخير سازمان­ هايي با حداقل امکانات از يک سو و شکست سازمان ­هايي با بهترين توانايي ­هاي مادي از سوي ديگر بيانگر نقش قابل توجه عوامل غير مادي و م ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه شرکت های تعاونی

مبانی نظری و پیشینه شرکت های تعاونی مبانی نظری و پیشینه شرکت های تعاونی 33 صفحه همراه با منابع دیدگاه های مختلف درباره ی تعاون به طور کلی تعاون در تاریخچه ادیان، بشر را به نیکوکاری، نوع دوستی، همبستگی و تعاون دعوت می نماید. مذاهب خواهان برقراری عدالت اجتماعی در جهان می باشند و با هر نوع بی عدالتی و استثمار مخالفند. تعاون اندیشه نیکوکاری را به طریقی اصولی و قدرتمند تحکیم می بخشد. تعاون هر دو اصل عدالت نیکوکاری را در خود جمع دارد ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه بازارهای مالی

مبانی نظری و پیشینه بازارهای مالی مبانی نظری و پیشینه بازارهای مالی 17 صفحه همراه با منابع بازارهای مالی نظام مالی کشورها می تواند بر یکی از دو محور بازار پول و سرمایه قرار داشته باشد. در کشورهای توسعه یافته، بازار سرمایه در کانون ساختار مالی قرار دارد و نظام مالی مبتنی بر اوراق بهادار در این کشورها غالب می باشد. در مقابل در بیشتر کشورهای در حال توسعه بازار پول محور تامین مالی است. در چنین نظام هایی بانک ها، همچون سازمان هایی ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه اخلاق حرفه ای

مبانی نظری و پیشینه اخلاق حرفه ای مبانی نظری و پیشینه اخلاق حرفه ای 90 صفحه همراه با منابع اخلاق[1] مفهوم اخلاق در دنیای جدید ایجاد نشده است. این مفهوم، در طي سالهای بسيار و در بين فرهنگهاي زياد، محل توجه متفكرين بوده است (سولومون[2]،1994: 12). مفهوم خوشبختي[3] كه در نظریات ارسطو[4] مورد استفاده قرار گرفته است، بر يك زندگی خوب و فضايلي كه بر آن مترتب است دلالت دارد؛ در حاليكه كانت[5] در قرن هجدهم مطلقاً آن را انجام کار درست به ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر

مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر 45 صفحه همراه با منابع واژه TQM از سه کلمه Total (فراگیر)، Quality (کیفیت) وManegment  (مدیریت) تشکیل شده است. بررسی و تحلیل این سه جزء به درک و فهم عمیق تر آن کمک می کند. کلمه "Total" به این معناست که TQM  همه افراد و همه امور سازمان را در بر می­گیرد. واژه "ًQuality" یعنی ارائه آنچه مورد نیاز و انتظار مشتریان است و واژه "Manegement" یعنی کی ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه هوش بازاريابي

مبانی نظری و پیشینه هوش بازاريابي مبانی نظری و پیشینه هوش بازاريابي 54 صفحه همراه با منابع مفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت و پردازش برنامه‌هاي استراتژيك آن، به مفاهيم بازاريابي اضافه شده است (جوهري و استفنز، 2006: 61). هوش بازاريابي هنري است كه سازمانهاي مختلف به آن احتياج دارند. دستيابي به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر ميسر است. هوش نه تنها قابليت فردي، بلكه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه مفاهیم و تعاریف کارآفرینی

مبانی نظری و پیشینه مفاهیم و تعاریف کارآفرینی مبانی نظری و پیشینه مفاهیم و تعاریف کارآفرینی 42 صفحه همراه با منابع واژه کارآفرینی در سال 1848 توسط استوارت میل[1] از فرانسه به زبان انگلیسی ترجمه شد. او کارکرد و عمل کارآفرین را شامل هدایت ، نظارت ، مهار و خطرپذیری می دانست و عامل اخیر را به منزله عامل متمایز کننده مدیر و کارآفرین در نظر گرفت . ( سهرابی فرد ، 1385) کارآفرینی به فرآیند ایجاد ارزش از طریق فراهم آوردن ترکیب منحصر به فردی از مناب ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتریان[1](CRM): 21 صفحه همراه با منابع مدیریت ارتباط با مشتریان ایجاد و حفظ ارتباط با مشتري نه مفهوم جدیدي است و نه الزاماً به فناوري اطلاعات متکی است. با این وجود، براي بهبود ارزش دوره زندگی مشتري، استفاده از سیست مهاي مدیریت ارتباط با مشتري بسیار اهمیت دارد(وینر،2001). در چند ساله اخیر واژه "مدیریت ارتباط با مشتري" توجه فراوانی را در حوزه بازاریابی، فناو ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه كانال‌هاي توزيع

مبانی نظری و پیشینه كانال‌هاي توزيع مباني نظري و پیشینه كانال‌هاي توزيع 36 صفحه همراه با منابع توزيع[1] يکي از مهمترين عناصر آميخته بازاريابي[2] است که مديريت در اين زمينه با مشکل‌ترين مرحله تصميم‌گيري مواجه مي‌شود. زيرا کانال‌هاي منتخب مي‌توانند بر ساير تصميمات مربوط به بازاريابي اثر بگذارند. دليل ديگري که براي اهميت تصميمات پيرامون کانال توزيع مي‌توان ارائه کرد اين است که شرکت پس از اتخاذ ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه قابلیت های سازمانی

مبانی نظری و پیشینه قابلیت های سازمانی مبانی نظری و پیشینه قابلیت­ های سازمانی 42 صفحه همراه با منابع در دو دهه اخیر با رشد رقابت میان سازمان­ ها، نگاه­ های جدید در حوزه علوم مدیریت و کسب و کار شکل گرفته است که به دنبال شناسایی ریشه ­های موفقیت سازمان­ ها در شرایط سخت رقابتی هستند. توجه به قابلیت­ های سازمانی یکی از زاییده این دیدگاه می باشد. با مطالعه رقابت در عرضه بازارها در دهه ­های اخیر، از جمله موارد ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه فناوري اطلاعات (IT )

مبانی نظری و پیشینه فناوري اطلاعات (IT ) مبانی نظری و پیشینه فناوري اطلاعات ( IT ) [1]   36 صفحه همراه با منابع فناوري (‌ تكنولوژي ) [2] فناوري اطلاعات متشكل از چهار عنصر اصلي اساسي ( انسان، ساز و كار، ابزار، ساختار ) است به طوري كه در اين فناوري، اطلاعات از طريق زنجيره ارزشي كه از بهم پيوستن اين عناصر ايجاد مي‌شود جريان يافته و پيوسته تعالي و تكامل سازمان را فرا راه خود قرار مي‌دهد. ( سپهري، 1383 ،137) & ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه سیستم های اطلاعاتی

مبانی نظری و پیشینه سیستم های اطلاعاتی مبانی نظری و پیشینه سیستم ­های اطلاعاتی 39 صفحه همراه با منابع امروزه سیستم ­های اطلاعاتی به عنوان یکی از فناوری ­های نوین بشری نه تنها خودش دستخوش تغییراتی شده است، بلکه به سرعت در حال تاثیرگذاری بر روی تمام سازمان­ هاست. فناوری اطلاعات در واقع نوعی فناوری فراگیر است و ویژگی­ منحصر به ­فرد آن، شمول و نیاز ضروری به آن است. دامنه تغییرات ناشی از این پدیده، بسیار متنوع است ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه سرمایه های فکری

مبانی نظری و پیشینه سرمایه های فکری مبانی نظری و پیشینه سرمایه های فکری[1] 32 صفحه همراه با منابع با وقوع انقلاب تکنولوژی و فناوری اطلاعات، از سالهای بعد از1990، الگوی اقتصاد جهانی، تغییر اساسی کرد. در اقتصاد امروز، دانش به عنوان مهمترین سرمایه، جایگزین سرمایه مالی و فیزیکی شده است.سرمایه، در مورد موسسه ها، به هر دارایی برميگردد که باعث ایجاد جریانهای نقدی آتی شود. بیشتر داراییهای شناخته شده، ماهیت مشهود و عینی دارند، بنابراین، س ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه تاثیر هوش در تجارت

مبانی نظری و پیشینه تاثیر هوش در تجارت مبانی نظری و پیشینه تاثیر هوش در تجارت 50 صفحه همراه با منابع امروزه با گسترش علوم جدید و علمی شدن تقریباً تمامی شاخه‌ها، ثابت گشته است که دیگر با استفاده از شیوه‌های سنتی نمی‌توان توفیق چندانی در امر تجارت حاصل نمود. بدین منظور اندیشمندان علوم مختلفی همچون مدیریت، اقتصاد، جامعه‌شناسی و حتی روانشناسی به کمک تولیدکنندگان، صادر و واردکنندگان، بازرگانان، ارائه دهندگان خدمات و. ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان
تعداد صفحه(6):
پرفروش ترین محصولات
filesell filesell