تحقیق, مقاله, مبانی نظری و ادبیات پژوهش, اقدام پژوهی, گزارش کارآموزی و پروژه های کارآفرینی
آخرین محصولات فروشگاه
محبوبترین محصولات
ماردین فایل ماردین فایل ماردین فایل ماردین فایل ماردین فایل

اطلاعیه فروشگاه

همه محصولات فروشگاه بصورت فایل word با قابلیت ویرایش در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. تمامی محصولات فروشگاه قبل از قرار گرفتن بر روی سایت از هر جهت بازدید شده اند و از کیفیت و سلامت آنها اطمینان کامل داریم. برای سهولت در دستیابی به محصولات مورد نظر از قسمت دسته بندی محصولات و یا جستجوگر سایت استفاده کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از قسمت تماس با ما و یا پشتیبانی فروشگاه مشکلات و سوالات خود را مطرح کنید.

مبانی نظری و پیشینه تحليل پوششي داده‌ ها

مبانی نظری و پیشینه تحليل پوششي داده‌ ها مبانی نظری و پیشینه تحليل پوششي داده‌ها 20 صفحه همراه با منابع اين روش در ابتدا با تز دکتري رودز مطرح شد که در آن پيشرفت تحصيلي مدارس امريکا در سال 1978 مورد ارزيابي قرار گرفته بود که در همين راستا اين تکنيک براي رتبه‌بندي دانشکده‌هاي اقتصاد انگلستان نيز مورد استفاده قرار گرفت که اساس آن بر اساس مدلي بود که فارل در سال 1957 براي ارزيابي کارايي با استفاده از روشهاي غير پارامتري مط ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه انعطاف پذیری و چابک سازی سازمانی

مبانی نظری و پیشینه انعطاف پذیری و چابک سازی سازمانی مبانی نظری و پیشینه انعطاف پذیری و چابک سازی سازمانی 40 صفحه همراه با منابع مقدمه: امروزه دستیابی به موفقیت و بقاء سازمان‏ها مشکل‏ به نظر می رسد و این   واقعیت ناشی از ظهور عصر جدیدی است که تغییر یکی از خصوصیات اصلی آن است. سازمان ها برای مدیریت موفق تغییر، تلفیق ساختارها و راهبردهای جدید و دستیابی به فرصت‏های جدید، به سرعت و انعطاف پذیری نیاز دارند. تحولات سریع و پویایی ب ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه استاندارد ایزو

مبانی نظری و پیشینه استاندارد ایزو مبانی نظری و پیشینه استاندارد ایزو 41 صفحه همراه با منابع استاندارد ایزو چیست؟ ایزو در واقع حروف اختصاری ( International Organization for Standardization ) به مفهوم سازمان بین المللی استاندارد سازی است که یک مجمع بین المللی از سازمانهای استاندارد کشورهای عضو، آن را تشکیل می دهد. ایزو یک شبکه از مؤسسات استاندارد ملی در ۱۴۷ کشور دنیا است، بر پایه یک مرکز در هر کشور و یک مرکز اصلی در شهر ژنو سوئی ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه صنعت بیمه

مبانی نظری و پیشینه صنعت بیمه مبانی نظری و پیشینه صنعت بیمه 30 صفحه همراه با منابع بيمه به شکل سنتی آن به مفهوم وجود نوعی تعاون و همياری اجتماعی به منظور سرشکن کردن زيان فرد و يا افراد معدود بين همة افراد گروه ويا جامعه، در ايران سابقة طولانی داشته است و همواره مردم اين مرز و بوم با الهام از تعاليم اسلامی و فرهنگی خود، برای کمک به جبران خسارت های ناخواسته ای که برای ديگر هموطنان و حتی مردم ديگر کشورها پيش می آيد فعال وپيشگا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه بيمه و بیمه های عمر

مبانی نظری و پیشینه بيمه و بیمه های عمر مبانی نظری و پیشینه بيمه و بیمه های عمر 33 صفحه همراه با منابع 2-31-1- تعریف بیمه به منظور بررسی هر موضوع یا اظهار نظر در خصوص مشکلات آن در جهت ارايه پیشنهاد سازنده و مفید برای حل مشکلات موجود، ابتدا باید آنرا تعریف نمود سپس به شرح و بسط آن پرداخت. بنابراين در این بخش تلاش مي‌كنيم تا بیمه را تعریف کرده و اطلاعات کافی در خصوص آن ارايه نمایيم. سپس به مقوله بیمه نامه عمر خواهیم پرداخت. بنا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه اخلاق حرفه ای

مبانی نظری و پیشینه اخلاق حرفه ای مبانی نظری و پیشینه اخلاق حرفه ای 80 صفحه همراه با منابع تعریف اخلاق در فرهنگ معین اخلاق به معنی خلق وخوی ها، طبیعت باطنی، سرشت درونی و نیز به عنوان یکی از شعب حکمت عملی خوانده شده و افزوده است؛ اخلاق دانش بدو نیک خوی ها و تدبیر اسنان است برای نقش خود یا یک من خاص (معین ، 1364، ص 174). بنابراین «اخلاق» جمع «خلق» به معنای یک صفت نفسانی است که در نفس رسوخ داشته و همین ه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه وفاداری مشتری

مبانی نظری و پیشینه وفاداری مشتری مبانی نظری و پیشینه وفاداری مشتری 20 صفحه همراه با منابع مفهوم وفاداری در سال 1978 یاکوبی و چستنات در خصوص مفهوم وفاداری و سایر مفاهیم مرتبط با این موضوع ، تحقیق جامعی انجام دادند که طی آن آن ها بیش از 300 مقاله پیرامون بحث وفاداری را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند .یاکوبی و چستنات به این نتیجه رسیدند که بیش از 50 روش متنوع برای درک وفاداری وجود دارد و این چنین نتیجه گیری نموده اند :«تما ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه صنعت بيمه

مبانی نظری و پیشینه صنعت بيمه مبانی نظری و پیشینه صنعت بيمه 28 صفحه همراه با منابع گسترش شبکه فروش و خدمات‌رساني خصوصي بيمه (نمايندگان و کارگزاران بيمه) يکي موفقيت‌هاي صنعت بيمه در سال‌هاي اخير به شمار مي‌رود. بر اين اساس، با افزايش تعداد شرکت‌هاي بيمه تا پايان سال 1391 تعداد 31 هزار نماينده بیمه، حدود 4/3 هزار نماینده تخصصی بیمه عمر و 415 کارگزاری رسمي (اعم از حقيقي و حقوقي) در بازار بيمه فعاليت مي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه رفتار شهروندی سازمانی

مبانی نظری و پیشینه رفتار شهروندی سازمانی مبانی نظری و پیشینه رفتار شهروندی سازمانی 28 صفحه همراه با منابع با پیشرفت روز افزون دانش فنی، هر چه به سال 2000 نزدیکتر می شویم ملاحظه می کنیم که مشکلات عظیم رویاروی سازمان ها ،بیشتر ماهیت انسان محوری دارد. با اینکه حدود 25 سال از سن رشته رفتار سازمانی می گذرد، هنوز مسائل بسیاری حل نشده باقی مانده است لذا رویکرد ویژه ای مورد توجه قرار گرفته است، مفهوم رفتار شهروندی می باشد که اولین بار توسط با ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه استراتژی رقابتی

مبانی نظری و پیشینه استراتژی رقابتی مبانی نظری و پیشینه استراتژی رقابتی 52 صفحه همراه با منابع پیشینه استراتژی واژه استراتژی [1] در اصل از واژه ی یونانی [2] مشتق شده است که به فعالیت، ابزار یا برنامه به کار رفته توسط رهبر اشاره می نماید.به بیان ارسطو [3]، هدف از استراتژی ، پیروزی است. یعنی استراتژی، ابزار یا برنامه به کار رفته برای رسیدن به پیروزی می باشد [4]. اولین متفکر بزرگی که به اندیشه های استراتژیکی شکل داد سون تزو [5] ب ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه ارزش ویژه برند داخلی سازمان

مبانی نظری و پیشینه ارزش ویژه برند داخلی سازمان مبانی نظری و پیشینه ارزش ویژه برند داخلی سازمان 41 صفحه همراه با منابع برند [1] تاکنون بدنه وسیعی از ادبیات موضوع جهت مشخص نمودن محدوده و فلسفه بازاریابی تبیین شده است که در تمامی آن ها برند نقش مرکزی ایفا نموده است (پالمر[2] ، 1996). از برند به عنوان نماد خوش نامی سازمان یاد می شود و این موضوع تا جایی اهمیت پیدا کرده است که صاحب نظران این حوزه، برند را صاحب شخصیت می دانند. یکی از متفکران ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی

مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی 49 صفحه همراه با منابع مقدمه در گذشته، هيجانات را پر هرج و مرج، اتفاقي، غير عقلاني و ناپخته مي دانستند و هيجان و عقل را متضاد يكديگر مي دانستند. امروزه برخلاف تصور گذشته ، هيجانات و عقل در مقابل يكديگر نيستند بلكه هيجانات و احساسات مي توانند در خدمت عقل عمل كنند (اكبر زاده،1383،ص 50) . همگام با رشد سريع صنايع و فن آوري تكنيكي امروزه توجه ويژه اي نيز به بعد انساني ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه هوش سازمانی

مبانی نظری و پیشینه هوش سازمانی مبانی نظری و پیشینه هوش سازمانی 70 صفحه همراه با منابع هوش [1] اکثر انسان­ ها، باهوش و خلاق به دنیا می ­آیند. بخش اعظم این هوش و خلاقیت، زمانی که به مدرسه می­ رویم از دست می­ رود، امّا ممکن است این خلاقیت در دوره ­های بعدی زندگی شکوفا شود. در زندگی روزمره افراد باهوش را طبق شیوه صحبت و عملکردشان تشخیص می­ دهیم، امّا واقعاً این تشخیص بر مبنای قابلیت آن ها برای حل پا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه وفاداري مشتريان

مبانی نظری و پیشینه وفاداري مشتريان مبانی نظری و پیشینه وفاداري مشتريان 35 صفحه همراه با منابع بازاریابان تا دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتري بودند و گروه فروش در پی شکار مشتریان تازه بود ولی در دیدگاه امروزي، بازاریابی یعنی رشد دادن مشتري و توجه به رضایت مندي و کیفیت خدمات از دیدگاه مشتري. امروزه، هنر بازاریابی آن است که مشتریان یک سازمان در داخل سازمان همکار و در خارج از سازمان حامی و طرفدار سازمان باشند. امروزه متعهد کردن مشتر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه نوآوری

مبانی نظری و پیشینه نوآوری مبانی نظری و پیشینه نوآوری 50 صفحه همراه با منابع مقدمه: امروزه نوآوری یکی از عوامل موثر بر بقای سازمان های دانش محور محسوب می شود (اردکانی، 1389). بسیاری از صاحب نظران، نوآوری و ایجاد تمایز را به عنوان یک ضرورت انکارناپذیر معرفی کرده اند (معطوفی، 1389). نوآوری همانند هر فعالیت عینی در کنار نبوغ و استعداد، نیازمند دانش، توجه و سختکوشی همه دست اندرکاران است (دراکر[1]، 1993) و بروز نوآوری در مح ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه نگرش به تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه نگرش به تبلیغات اینترنتی مبانی نظری و پیشینه نگرش به تبلیغات اینترنتی 35 صفحه همراه با منابع واژه اتیدیود[1]، معادل فارسی متعددی همچون طرز تلقی، وجهه نظر، بازخورد، وضع روانی، ایستار، گرایش و نگرش دارد. ولی اکنون اصطلاح نگرش قبول عام یافته و به صورت­ های مختلف نیز تعریف شده است (ترکان و کجباف، 1387). نگرش یک سازه فرضی است، زیرا به صورت مستقیم قابل مشاهده نیست بلکه بیشتر با اظهارات کلامی و رفتاری همراه است (آذربایجان ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه مهارت های ارتباطی با مشتریان

مبانی نظری و پیشینه مهارت های ارتباطی با مشتریان مبانی نظری و پیشینه مهارت های ارتباطی با مشتریان 26 صفحه همراه با منابع 2-3-2)انواع ارتباطات ارتباطات به طور کلی بردو نوع است (جیرانی مقدم،1386 ،ص16): 1 - ارتباطات کلامی                                     2-  ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه مفهوم دانش و انواع آن

مبانی نظری و پیشینه مفهوم دانش و انواع آن مبانی نظری و پیشینه مفهوم دانش و انواع آن 68 صفحه همراه با منابع مفهوم دانش و انواع آن مفهوم مدیریت دانش براي مدت‌هاي مدیدي به صورت علمی اما غیررسمی مورد استفاده واقع شده است. فقدان یک توافق عمومی در ارائه تعریف مشخص از این مفهوم، به ایجاد آشفتگی و اغتشاش منجر شده است. بنابراین، به منظور درك بهتر مفهوم مدیریت دانش باید ابتدا به بررسی مفاهیم داده، اطلاعات، دانش و ارتباط میان آن‌ها بپر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی

مبانی نظری و پیشینه مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی مبانی نظری و پیشینه مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی 69 صفحه همراه با منابع انسان به عنوان یک منبع و سرمایه: سرمایه انسانی وسیله ای است برای دستیابی به مزیت رقابتی ، ماهنامه بیزینس[1] ، آینده را با عنوان" جنگ جهانی برای استعدادها"[2] معرفی می نماید،  نیازی روز افزون برای تشویق خلاقیت، شاهراه های استعداد که باید نیروی کاررا دگرگون نماید ازدیگر مولفه های جهان آینده خواهد بود. در دنیا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه مدیریت مشارکتی

مبانی نظری و پیشینه مدیریت مشارکتی مبانی نظری و پیشینه مدیریت مشارکتی 24 صفحه همراه با منابع در دنیای رقابتی امروز روی آوردن سازمان ها به سمت خصوصی شدن ، نقش مشارکت و متعهد بار آوردن کارکنان بیش از پیش ضروری بوده است.(دارمی  و همکاران 1391،908)  مدیریت مبتنی بر مشارکت ، از دوران مدیریت کلاسیک نو عمومیت یافت این نگرش به دنبال ایجاد هماهنگی در میان کارکنان در راستای دستیابی به اهداف سازمانی از راه فراهم آوردن زمینه های ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه مدیریت ریسک اعتباری

مبانی نظری و پیشینه مدیریت ریسک اعتباری مبانی نظری و پیشینه مدیریت ریسک اعتباری          84 صفحه همراه با منابع بانک و بانکداری  امروزه بانکداري یکی از با اهمیت ­ترین بخش ­هاي اقتصاد به شمار می آید. بانک­ها از یک طرف با سازماندهی دریافت ها و پرداخت ها امر مبادلات تجاري و بازرگانی را تسهیل می کنند و موجب گسترش بازارها می شوند و از ط ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش

مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش 67 صفحه همراه با منابع تاريخچه مديريت دانش تعداد زيادي از تئوريسين‌هاي مديريت دانش تكامل بحث مديريت دانش را به عهده داشتند و توزيع نموده‌اند كه در ميان آنان برجستگاني همچون پيتر دراكه، پاول استرلوس و پيتر سنگه از آمريكا را مي‌توان نام برد. دراكه و استرلوس من بيشتر در زمينه اهميت ارتقا اطلاعات و دانش ساده به عنوان منابع سازماني، و آقاي سنگه با ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه مدیریت استعداد

مبانی نظری و پیشینه مدیریت استعداد مبانی نظری و پیشینه مدیریت استعداد 34 صفحه همراه با منابع مقدمه امروزه سازمانها بخوبي دريافته اند كه به منظور موفقيت در اقتصاد پيچيده جهاني و نيز ماندگاري در محيط رقابتي كسب و كار، به داشتن بهترين استعدادها نياز دارند. همزمان با درك نياز به استخدام ، توسعه و نگهداشت استعدادها‌‌، سازمانها دريافته‌اندكه استعدادها منابعي بحراني هستند كه براي دستيابي به بهترين نتيجه‌ها نيازمند ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه مدیریت استراتژيک منابع انسانی

مبانی نظری و پیشینه مدیریت استراتژيک منابع انسانی مبانی نظری و پیشینه مدیریت استراتژيک منابع انسانی 84 صفحه همراه با منابع مقدمه ما اغلب از نظر منابع نظير سرمايه، زمين، انرژي، تجهيزات و... با محدوديت رو به رو هستيم ولي با داشتن منبع عظيم و نامحدود چون قدرت خلاقيت و نوآوري مي توان برگ برنده اي در بازارهاي رقابتي داشت و بر پايه آن دنياي بهتري را ساخت. لذا مديريت منابع انساني قسمتي عمده از قلمرو علم و هنر مديريت را تشكيل مي دهد كه با نگرشي استرا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه كارآفرینی سازمانی

مبانی نظری و پیشینه كارآفرینی سازمانی مبانی نظری و پیشینه كارآفرینی سازمانی 34 صفحه همراه با منابع مفهوم (( كارآفرینی سازمانی )) احتمالاً برای اولین بار در كشور سوئد به كار گرفته شد ( ویلام [1] ، 2002 ، 2 )  . در این دهه همراستا با ناكارآمدی فرآیندهای اداری و دیوان سالاری در شركتها ، فعالیت كارآفرینانه مورد توجه مدیران ارشد شركتها قرار گرفت و درصدد برآمدند تا چنین فعالیتهایی را در ساختار اداری شركتها تزریق نمایند ( استیونسون ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات

مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات 28 صفحه همراه با منابع 2-3-3- مفهوم و تعریف کیفیت خدمات کیفیت خدمات یک رشته علمی نسبتا"جوانی است که در حدود دو دهه از تحقیقات در این زمینه می گذرد. این واژه برای افراد مختلف، معنای متفاوتی دارد، بنابراین در اولین گام از بهبودکیفیت خدمات باید درک روشنی از مفهوم کیفیت داشته باشیم. بعلاوه تعریف کیفیت نه تنها از جهت معنایی مهم است بلکه مهمتر از آن هدایت کننده تلاشه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه فن آوری اطلاعات

مبانی نظری و پیشینه فن آوری اطلاعات مبانی نظری و پیشینه فن آوری اطلاعات 85 صفحه همراه با منابع مقدمه فن آوری اطلاعات پديده اي است که از به کارگيري وسيع سيستم هاي کامپيوتري در سازمان ها و جامعه تحول عميق ناشي از به کارگيري سيستم هاي کامپيوتري، در لايه هاي مختلفي ايجاد شده، و در هر لايه مجهز به بروز اثرات مختلف در محدوده هاي مختلفي مي شود.در عصر حاضر فن آوری اطلاعات به عنوان سلسله اعصاب جامعه مدرن[1] مطرح است و اگر روزي کشوره ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه فرهنگ سازمانی

مبانی نظری و پیشینه فرهنگ سازمانی مبانی نظری و پیشینه فرهنگ سازمانی 35 صفحه همراه با منابع يك سازمان همانند يك فرد داراي شخصيت است، شخصيتي كه داراي ويژگي هاي انعطاف پذيري، محافظه كاري و نوآوري و... است. در سازمان كاركنان نسبت به يك الگوي خاص رفتاري با هم توافق مي كنند و اين همان فرهنگ سازماني است. لذا، از آنجا كه در هر سازماني، فرهنگ منحصر به فرد آن سازمان وجود دارد كه به افراد شيوه ی فهم و معني بخشيدن به رويدادها را نشان مي ده ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه فرهنگ بازارمحوری

مبانی نظری و پیشینه فرهنگ بازارمحوری مبانی نظری و پیشینه فرهنگ بازارمحوری 43 صفحه همراه با منابع فرهنگ بازارمحوری چیست؟ مدیریت بازاریابی عبارت است از (( تجزیه و تحلیل ،طرح ریزی، اجرا و کنترل برنامه های تعیین شده برای فراهم آوردن مبادلات مطلوب بابازارهای موردنظر به منظور دستیابی به هدف های سازمان )) . باریه هاپسون ،جک لوگاری ،استیو مورگاتروید :مدیریت بازاریابی را کوششی آگاهانه برای دستیابی به نتایج مبادله مطلوب با بازارهای موردنظر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها

مبانی نظری و پیشینه عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها مبانی نظری و پیشینه عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها 36 صفحه همراه با منابع مفهوم اندازه ی شرکت: اندازه ی شرکت در مطالعات متعدد نمایانگر جنبه های مختلفی از شرکت است. اندازه ی شرکت می تواند نمایانگر اهرم شرکت باشد. اندازه ی شرکت می تواند نمایانگر برتری رقابتی نیز باشد. از آنجایی که سهم بیشتر بازار، نیاز به تولید و فروش بیشتر دارد لذا داشتن منابع مالی کافی و اندازه ی بزرگتر می تواند شرکت را در ت ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان
تعداد صفحه(6):
پرفروش ترین محصولات
filesell filesell