تحقیق, مقاله, مبانی نظری و ادبیات پژوهش, اقدام پژوهی, گزارش کارآموزی و پروژه های کارآفرینی
آخرین محصولات فروشگاه
محبوبترین محصولات
ماردین فایل ماردین فایل ماردین فایل ماردین فایل ماردین فایل

اطلاعیه فروشگاه

همه محصولات فروشگاه بصورت فایل word با قابلیت ویرایش در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. تمامی محصولات فروشگاه قبل از قرار گرفتن بر روی سایت از هر جهت بازدید شده اند و از کیفیت و سلامت آنها اطمینان کامل داریم. برای سهولت در دستیابی به محصولات مورد نظر از قسمت دسته بندی محصولات و یا جستجوگر سایت استفاده کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از قسمت تماس با ما و یا پشتیبانی فروشگاه مشکلات و سوالات خود را مطرح کنید.

مبانی نظری و پیشینه بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات

مبانی نظری و پیشینه بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات

مبانی نظری و پیشینه بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات

57 صفحه

همراه با منابع

2-1- مقدمه.......................................................................................................................... 9

2-2- مفاهیم مرتبط به بازار محصول......................................................................................... 10

2-2-1- ساختار بازار............................................................................................................... 10

2-2-2- انواع بازار از نظر درجه رقابت..................................................................................... 10

2-2-2-1- بازار رقابت کامل.................................................................................................... 10

2-2-2-2-  بازار انحصار کامل................................................................................................. 11

2-2-2-3-  بازار انحصار چند جانبه......................................................................................... 12

2-2-2-4-  رقابت کورنو......................................................................................................... 13

2-2-2-5- رقابت برتراند........................................................................................................ 13

2-2-2-6- وضعیت تبانی در بازار چند قطبی............................................................................ 14

2-2-2-7- وضعیت رهبر و پیرو.............................................................................................. 14

2-2-2-8- وضعیت جنگ قیمت.............................................................................................. 14

2-2-3- بازار رقابت انحصاری................................................................................................. 14

2-2-4- تمرکز بازار................................................................................................................ 15

2-2-5- قدرت بازار................................................................................................................ 16

2-2-6- شاخص‌های قدرت بازار............................................................................................. 17

2-2-6-1- شاخص لرنر.......................................................................................................... 17

2-2-6-2-شاخص هر فیندال- هیرشمن.................................................................................... 17

2-2-6-3- کیو توبین............................................................................................................... 18

2-2-6-4- شاخص بون........................................................................................................... 19

2-2-7- جايگاه رقابتي محصول................................................................................................ 20

2-2-7-1- استراتژي وخط مشي تعيين جايگاه.......................................................................... 22

2-2-7-2- تجزيه و تحليل و تعيين جايگاه رقابتي محصول........................................................ 22

2-3- تبليغات......................................................................................................................... 23

2-3-1- مفاهيم و تعاريف تبليغات........................................................................................... 24

2-3-2- تبليغات و بازاريابي.................................................................................................... 26

2-3-3- ارتباط بين رفتار خريدار، بازارايابي و تبليغات............................................................... 27

2-3-4- مخارج تبلیغات و ارزش بازار...................................................................................... 29

2-3-5- تأثير تبليغات بر ارزش ويژه نام و نشان تجاري............................................................. 33

2-3-6- تبليغ اينترنتي.......................................................................................................... 37

2-3-6-1- روش هاي تبليغ اينترنتي......................................................................................... 38

2-3-7- نگرش نسبت به تبليغات............................................................................................. 39

2-3-8- بازدهی بازاریابی و تبلیغات......................................................................................... 39

2-3-9- شدت تبلیغات و سودآوري......................................................................................... 40

2-3-9-1- شدت تبلیغات و فروش.......................................................................................... 41

2-3-10- روش هاي ارزیابی اثربخشی تبلیغات......................................................................... 41

2-3-10-1- سلسه مراتب تأثیرات.......................................................................................... 42

2-3-10-2-تشریح و طبقه بندي متغیرهاي تبلیغات در سلسله مراتب تأثیرات............................... 42

2-4- ادبيات نظري تبليغات، تمركز و سودآوري........................................................................ 43

2-5- مروري بر پژوهش­هاي پيشين.......................................................................................... 48

2-5-1- پژوهش هاي خارجي................................................................................................. 48

2-5-2-پژوهشهاي داخلي....................................................................................................... 50


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
mabhes12_1009757_8818.zip219k





پرفروش ترین محصولات
filesell filesell