تحقیق, مقاله, اقدام پژوهی, مبانی نظری و ادبیات پژوهش
آخرین محصولات فروشگاه
محبوبترین محصولات
ماردین فایل ماردین فایل ماردین فایل ماردین فایل ماردین فایل

اطلاعیه فروشگاه

همه محصولات فروشگاه بصورت فایل word با قابلیت ویرایش در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. تمامی محصولات فروشگاه قبل از قرار گرفتن بر روی سایت از هر جهت بازدید شده اند و از کیفیت و سلامت آنها اطمینان کامل داریم. برای سهولت در دستیابی به محصولات مورد نظر از قسمت دسته بندی محصولات و یا جستجوگر سایت استفاده کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از قسمت تماس با ما و یا پشتیبانی فروشگاه مشکلات و سوالات خود را مطرح کنید.

مبانی نظری و پیشینه رابطه رهبری معنوی و هوش اخلاقی با تعهد سازمانی

مبانی نظری و پیشینه رابطه رهبری معنوی و هوش اخلاقی با تعهد سازمانی

مبانی نظری و پیشینه رابطه رهبری معنوی و هوش اخلاقی با تعهد سازمانی

70 صفحه

همراه با منابع

2-1-مبانی نظری متغیرها.........................................................................................14

2-1-1-تعریف تعهد سازمانی .....................................................................14

2-1-1-1-ويژگيهاي شخصي موثر بر تعهد سازماني..................................................21

2-1-1-2-خصوصيات شغلي و تعهد سازماني............................................................22

2-1-1-3- تاثير روابط گروهي و رابطه با رهبر بر تعهد سازماني........................................22

2-1-1-4-ويژگيهاي سازمان و تعهد سازماني .............................................................23

2-1-1-5-انواع تعهد..............................................................................................25

2-2-مبانی نظری هوش اخلاقی ......................................................................27

2-2-1-تاريخچه هوش ...........................................................................................27

2-2-2-انواع هوش از ديدگاه روان شناسان................................................................29

2-2-3-هوش معنوي .......................................................................................33

2-2-4-هوش فرهنگي ..........................................................................................34

2-2-5-هوش مصنوعي .............................................................................................34

2-2-6-هوش سازماني...........................................................................................35

2-2-7-هوش اخلاقی.............................................................................................35

2-2-8-تعریف هوش اخلاقی .........................................................................36

2-2-9-هفت فضليت هوش اخلاقي....................................................................37

2-2-10-هفت اصل ضروري هوش اخلاقي.................................................................39

2-2-11-اصول هوش اخلاقي بوربا از ديدگاه اسلامي....................................................41

2-3-12-اصول هوش اخلاقي در مديريت...................................................................43

2-3-تعریف رهبری    ..................................................................................43

2-3-1تعریف سبک رهبری ..............................................................................  45                                

2-3-2-مروری بر روند تکاملی سبک های رهبری .....................................................46

2-3-3-نظریه های رهبری.......................................................................................48

2-3-4-نظریه های نوین رهبری  ............................................................................52

2-3-5-تعریف معنویت...................................................................................56

2-3-6-سازمان‌هاي معنوي.....................................................................................60

2-3-7-رهبری معنوی.........................................................................................60

2-3-8-عناصر تشيكل دهنده‌ رهبري معنوي.........................................................64

2-3-9-ويژگي‌هاي رهبران .معنوي.............................................................................64

2-4-پیشینه پژوهش.................................................................................................66

2-4-1- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور..........................................................66

2-4-2- تحقیقات انجام شده در داخل کشور ...........................................................67

2-5-جمع بندی.....................................................................................................71

الگوی مفهومی تحقیق.....................................................................................74


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
mabrav48_1720238_9022.zip178.2k





پرفروش ترین محصولات
filesell filesell