تحقیق, مقاله, پرسش نامه, پروپوزال, سمینار, پاورپوینت, کتاب, مبانی نظری و ادبیات پژوهش , اقدام پژوهی, گزارش کارآموزی و کارورزی, پروژه های کارآفرینی و فایل های آموزشی
فروشگاه فایل های دانشجویی ماردین فروشگاه فایل های دانشجویی ماردین فروشگاه فایل های دانشجویی ماردین فروشگاه فایل های دانشجویی ماردین فروشگاه فایل های دانشجویی ماردین

اطلاعیه فروشگاه

برای سهولت در دستیابی به محصولات مورد نظر از قسمت دسته بندی محصولات و یا جستجوگر سایت استفاده نمایید. در هنگام پرداخت از درگاه بانکی، ممکن است به علت ترافیک بالا و شلوغی، عملیات پرداخت تکمیل نگردد، می توانید چند دقیقه بعد امتحان کنید و یا درگاه بانکی را عوض کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از قسمت تماس با ما و یا پشتیبانی فروشگاه مشکلات و سوالات خود را مطرح کنید

تبليغات اينترنتي در ايران: تنگناها و راهكارها

تبليغات اينترنتي در ايران: تنگناها و راهكارها

تبليغات اينترنتي در ايران: تنگناها و راهكارها

27 صفحه

چكيده

اينترنت همراه با رشد روزافزون خود، كاربردهاي فراواني در صنايع مختلف يافته است. امروزه اينترنت بعنوان رسانه‌اي قدرتمند در اختيار صنعت تبليغات قرار گرفته است. بدليل ويژگي‌ها و مزيتهاي فراواني كه اينترنت در مقايسه با رسانه‌هاي سنتي دارد، تبليغات اينترنتي شاهد رشد فراواني در طي ساليان اخير بوده است. ولي اين روند در ايران از رشد قابل ملاحظه‌اي برخوردار نبوده است. اين مقاله به بررسي تبليغات اينترنتي در ايران مي‌پردازد. تنگناها و چالشهاي تبليغات اينترنتي در ايران مورد بررسي قرار گرفته و در ادامه با توجه به بازيگران اين صنعت راهكارهايي جهت بهبود وضعيت موجود ارائه شده است.

كليدواژه : تبليغات؛ تبليغات اينترنتي؛ بازاريابي؛ اينترنت


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت و دانلود

مبلغ قابل پرداخت 1,500 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
mr21_746493_8083.zip24.5k





پرفروش ترین محصولات